CONCURSO DE COMPARSAS E CONCURSO INFANTIL ENTROIDO

12-01-2016

CONCURSO DE COMPARSAS E CONCURSO INFANTIL ENTROIDO

En relación coa celebración do Entroido de Fisterra 2016, “o Entroido máis tradicional da Costa da Morte”, establécense tres premios para as comparsas que se presenten a este concurso o cal se vai celebrar o sábado 6 de febreiro no pavillón municipal de Fisterra, ás 18:00 h conforme ás seguintes bases:

1º.- A contía dos premios será a seguinte:

PRIMEIRO PREMIO............................................1.400,00 €

SEGUNDO PREMIO.............................................1.100,00 €

TERCEIRO PREMIO..............................................800,00 €

Estes premios destinaranse aos cualificados por orde de maior puntuación. En caso de empate, o xurado decidirá nunha nova votación á comparsa gañadora.

O RESTO DAS COMPARSAS PARTICIPANTES TERÁN UNHA AXUDA ECONÓMICA DE 300,00€.

2º.- Os aspectos a puntuar serán:

• PRESENTACIÓN (disfraces, maquillaxe,...)
  • CALIDADE ARTÍSTICA (música,posta en escena, organización, decorado e..)
  • CONTIDO DAS CANCIÓNS OU LETRAS

3º.- A puntuación será do 5 ao 10 por cada aspecto. A suma dos puntos obtidos outorgará a clasificación pertinente.

4º.- O ditame do xurado será inapelable.

5º.- Establécese a condición na que as comparsas anotadas están na obriga de participar no desfile que se celebrará o mesmo sábado día 6 despois do concurso de comparsas, o cal será desde o pavillón municipal á praza da Constitución de Fisterra, onde se entregarán os premios do concurso.

6º.- O tempo de actuación non sobrepasará os 30 minutos. No caso de que isto suceda, o xurado penalizará a comparsa que non cumpra as bases.

7º.-O número de participantes de cada comparsa será como mínimo de 20 persoas, sendo o representante da mesma maior de idade.

8º.-O lugar de inscrición será nas oficinas do Concello en horario de 09:30 a 14:30h antes di 28 de xaneiro

CONCURSO INFANTIL

En relación coa celebración do  Concurso Infantil de disfraces, o cal se realizará o martes día 9 de febrero na praza da Constitución de Fisterra (no caso de chuvia será no pavillón municipal), establécense as seguintes bases:

CARTEGORÍA INDIVIDUAL (1 persoa)
PRIMEIRO PREMIO.-30 € acompañado dun orixinal trofeo.
SEGUNDO PREMIO.- 20 € máis trofeo

CATEGORÍA PARELLAS (2 persoas)
PRIMEIRO PREMIO.-60 € máis trofeo
SEGUNDO PREMIO.- 40 € máis trofeo

CATEGORÍA GRUPOS (3-10 persoas)
PRIMEIRO PREMIO.-80 € máis trofeo
SEGUNDO PREMIO.- 60 € máis trofeo

CATEGORÍA COMPARSAS (+10 persoas)
PRIMEIRO PREMIO.- 150  € máis trofeo
SEGUNDO PREMIO.- 100 € máis trofeo

Na categoría de grupos e  comparsas tense que realizar unha pequena actuación ben sexa un baile, unha canción, parodia…

-Os motivos a puntuar  nas tres categorías serán os seguintes:
        DISFRAZ, MAQUILLAXE E ORIXINALIDADE.

-O ditame do xurado será inapelable. A puntuación será do 5 ao 10, sendo o 5 a puntuación máis baixa e o  10 a máis alta.