DECEMBRO CULTURAL

01-12-2016

O Concello de Fisterra organizou as seguintes actividades para celebrar o vindeiro Nadal:

DOMINGO, 4 DE DECEMBRO:

• GRUPO FOLK ASCUAS. Cantando folk dos 80. Ás 19h. no salón de actos do Concello de Fisterra.

SÁBADO, 17 DE DECEMBRO:

• OBRADOIDO DE CENTRO DE MESA DE NADAL EN SARDIÑEIRO.  Destinado a maiores de 16 anos na Casa da Cultura de Sardiñeiro durante a mañá. Inscrición antes do 15 de decembro na Concellería de Cultura do Concello de Fisterra ou no tlf.:981740001 ext.1

DO 17 AO 24 DE DECEMBRO:

• II FEIRA DE INVERNO.  Inauguración o sábado, 17 ás 5 da tarde no mercado municipal de Fisterra. Acompañada dos cabezudos e do grupo "Os Fondaos de Pínfano"

LUNS, 19 DE DECEMBRO:

• VIDEOCONFERENCIA CON PAPANOÉL
    Aula CeMIT de Fisterra. Destinados aos nen@s de educación infantil dos colexios do municipio.

LUNS 19 E MARTES 20 DE DECEMBRO:

• OBRADOIDO DE CENTRO DE MESA DE NADAL EN FISTERRA.  Destinado a maiores de 16 anos no Mercado Municioal durante a tarde. Inscrición antes do 15 de decembro na Concellería de Cultura do Concello de Fisterra ou no tlf.:981740001 ext.1

XOVES, 22 DE DECEMBRO:

• SHERLOCK HOLMES. Cayetano Lledó. No salón de actos do Concello de Fisterra. Público familiar.

VENRES, 23 DE DECEMBRO:

• VISITA DO APALPADOR con Anxo Moure. Ás 18:00h no Mercado Municipal

MARTES, 27 DE DECEMBRO:

• OS TRES TENORES. Cocido sinfónico. Ás 19:00h no salón de actos do Concello de Fisterra. Público familiar.

XOVES 5 DE XANEIRO:

TRADICIONAL CABALGATA DE REIS.

• Ás 11:00h: Recepción dos Reis na escola de Vilar.
  • Ás 12:00h: Recepción dos Reis en Mallas
  • Ás 13:00h: Recepción dos Reis na escola de Suarriba
  • Ás 16:00h: Recepción dos Reis na casa da cultura de Sardiñeiro
  • Ás 18:30h: Desfile dos Reis Magos de Oriente pola rúas de Fisterra
  • Ás 19:00: Recepción dos Reis na praza da Constitución.

O acto estará amenizados con Xogos Tradicionais para os máis pequenos, os pais e os avós.

O CONCELLO DE FISTERRA DESÉXALLES UN BO NADAL.