Xornadas das Letras Galegas en Fisterra

02-05-2008

Os actos culturais previstos para a celebración do día das Letras Galegas, o 17 de maio, son os seguintes:

-11:00, na Biblioteca Municipal: FAGAMOS UN LIBRO. Elaboración dun libro xigante con texto e debuxo orixinal dos nenos e nenas en homenaxe a Xosé María Álvarez Blázquez.

NOTA:
A presentación do libro da autora Branca Vilela prevista para o 17 de maio ás 20:00h queda aprazada por problemas coa rotativa na imprenta e a imposibilidade de termos os exemplares para esta data. Da mesma maneira tamén se ve aprazada a entrega de premios do concurso de relato corto e poesía Letras Galegas 2008.
En caso de que a presentación do libro se retrase demasiado, o Concello de Fisterra fará un comunicado dando os nomes dos gañadores de tal concurso.