CONSULTA PÚBLICA PREVIA Á REDACCIÓN DO PLAN ESPECIAL CASCO HISTÓRICO DE FISTERRA

07-10-2020

Debido ás modificacións sustanciais efectuadas dentro do Plan Especial do Casco Histórico de Fisterra e como consecuencia do documento redactado pola empresa adxudicataria Alfonso Botana, S.L., faise público dito documento para a súa consulta na seguinte ligazón:

Solicítase a opinión dos suxeitos e das organizacións máis representativas potencialmente afectados pola futura figura acerca de:

• Os problemas que se pretenden solucionar coa iniciativa
  • A necesidade e oportunidade da súa nova aprobación
  • Os obxectivos da norma
  • As posibles solucións alternativas

Os cidadáns, organizacións e asociacións que así o consideren poden facer chegar as súas opinións sobre os aspectos expostos no seguinte anuncio durante o prazo de 10 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación nesta páxina web.