COVID-19. NOVAS RESTRICIÓNS

14-01-2021

O venres venres 15 de xaneiro de 2020, entran en vigor as novas medidas de prevención da COVID-19 adoptadas pola Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia. O Concello de Fisterra estará no Nivel Medio-Alto coas seguintes restricións:

• Toque de queda: das 22:00 ás 06:00h.
  • Reunións: máximo 4 persoas
  • Non deberán reunirse non conviventes a partir das 18:00 h nos domicilios.
  • Peche da hostalería: 18:00 h. Aforo 30% no interior e 50% na terraza. Entrega a domicilio sen límite
  • Centros recreativos turísticos ao 50%
  • Deporte non federado: máx. 4 persoas, 50% aforo en interior
  • No comercio aforo de 50% e nos centros comerciais prohibido permanecer en zonas comúns. Peche ás 21:30 h
  • Cines, teatros e auditorios: 250 persoas interior e 500 exterior
  • Só un acompañante nos hospitais
Permítese a mobilidade, ainda que non se recomenda salvo necesidade para:
  • Ir ao médico
  • Colexio
  • Traballo (telemático se é posible)
  • Coidado de menores e maiores
  • Compra do indispensable
Máis información en:
DECRETO 3/2021, do 13 de xaneiro, polo que se modifica o Decreto 202/2020, do 3 de decembro, do presidente da Xunta de Galicia, polo que se adoptan medidas no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia para facer fronte á crise sanitaria

ORDE do 13 de xaneiro de 2021 pola que se modifica a Orde do 3 de decembro de 2020 pola que se establecen medidas de prevención específicas como consecuencia da evolución da situación epidemiolóxica derivada do COVID-19 na Comunidade Autónoma de Galicia.