COVID-19. RESTRICIÓNS NIVEL MÁXIMO

26-01-2021

As novas restricións en toda Galicia para a prevención da covid-19, entrarán en vigor ás 00:00h do mércores 27 de xaneiro e e se manterán, polo menos, ata o 17 de febreiro. Toda Galicia estará no nivel máximo de restricións:
  • Mobilidade: Só se permite desprazamentos dentro do propio concello agás causa xustificada para ir ao traballo, a un centro sanitario ou docente e coidado de maiores e menores.
  • Reunións: só entre conviventes, agás nas actividades xustificadas como as laborais ou coidado de persoas.
  • Toque de queda: de 22:00 a 6:00h
  • Actividades esenciais permitidas (con condicionantes)
    • Sanidade
    • Educación
    • Coidado de maiores e menores
    • TraballoComercio
Condicionantes:
  • Seguen interrompidas as visitas aos enfermos nos hospitais, agás nos casos en que o precisen por razóns de dependencia ou coidado de menores.
  • As universidades non reanudarán as clases ata o día 8 de febreiro e de 8 a 17 de febreiro serán en liña.
  • Seguirá funcionando o comercio esencial: supermercados, farmacias, talleres de vehículos, etc. e estará aberto ata ás 21:30h
  • Comercio non esencial: aberto ata as 18:00 h
  • Centros comerciais: pechados a fin de semana
  • Peche da hostalería, agás recollida, servizo a domicilio e comedores laborais.
  • Só se permite o deporte individual ao aire libre, no propio concello e con máscara. Suspéndese toda a actividade deportiva(agás as competicións de ámbito nacional ou internacional), con peche de ximnasios.
  • Suspéndese toda a actividade cultural (museos, bibliotecas,cines, espectáculos)

Recoméndase autoconfinarse e saír da casa só para cuestións esenciais.

As medidas de prevención específicas como consecuencia da evolución da situación epidemiolóxica derivada do COVID-19 na Comunidade Autónoma de Galicia pódense consultar en:

Decreto 8/2021 de 26 de xaneiro da Xunta de Galicia

Orde do 26 de xaneiro de 2021 da Consellería de Sanidade