ENTROIDO FISTERRA 2021

28-01-2021

A Concellería de Cultura do Concello de Fisterra convoca as Bases do concurso de Entroido nun formato diferente ao tradicional por mor da situación que vivimos pola Covid-19.

Este concurso vai destinado únicamente para as persoas dentro dun só núcleo familiar.

• Individuais. Tanto adultos como infantís.
  • Parellas. (Só núcleo familiar). Adultos, infantís ou mixtos sempre e cando sexan persoas conviventes e a temática do seu disfraz estea relacionada.
  • Comparsa familiar. (Só núcleo familiar). Adultos, infantís ou mixtos sempre e cando sexan persoas conviventes e a temática do seu disfraz estea relacionada. Mínimo tres persoas.

MODALIDADES

• Vídeo: máximo 30 segundos.
  • Fotografías: só serán válidas en formato JPG ou PNG. No video pódese realizar unha pequeña parodia, canción, baile aínda que non é obrigatorio

PRAZO PRESENTACIÓN E INSCRICIÓN

A inscrición será do 1 ao 14 de febreiro, descargando as bases (Anexo I) nesta mesma páxina web, asinar onde aceptarán a protección de datos e autorización para dar o consentimiento do dereito ás imaxes e videos nas redes sociais e web do Concello de Fisterra.

Xunto coa sinatura da solicitude de inscrición enviarase a fotografía ou o vídeo:

A solicitude deberá vir acompañada dos seguintes datos:

• Nome e apelidos de cada participante
  • Nome do disfraz
  • Teléfono de contacto

A participación está aberta a todas as persoas e idades, SEMPRE DENTRO DO MESMO NÚCLEO FAMILIAR (PERSOAS CONVIVENTES), e é obrigatorio o uso de mascarilla.

Só se poderá participar nunha modalidade e categoría.