CINE NA RÚA

05-07-2021

"Cine na Rúa" organizado pola Concellería de Cultura do Concello de Fisterra coa colaboración de Deputación da Coruña, proxectará durante os meses de xullo e agosto as seguintes películas:

-Venres, 9 de xullo: "Dumbo" (22:00h). Para público familiar na praza da Constitución. No caso de mal tempo será ás 20:00h no salón de actos do Concello de Fisterra.

-Venres, 30 de xullo: "Gomer" (22:00). Para público familiar na praza da Constitución. No caso de mal tempo será ás 20:00h no salón de actos do Concello de Fisterra.

-Venres, 13 de agosto: "ONS" (22:00h). Para público adulto na praza da Constitución. No caso de mal tempo será ás 20:00h no salón de actos do Concello de Fisterra.

-Venres, 20 de agosto: "Espías con disfraz" (22:00h). Para público familiar na praza da Constitución. No caso de mal tempo aprazarase.