PROGRAMA COIDADOS PORTA A PORTA

04-08-2022

O programa "Coidados porta a porta" da Xunta de Galicia, chegará a Fisterra os días 1, 2, 5 e 6 de setembro prestando os seguintes servizos:

• Servizo de podoloxía: Faise unha consulta básica de podoloxía; unha valoración do estado xeral do pé; un corte e limpeza de uñas; eliminación de durezas, calos e helomas.
  • Servizo de audioloxía: Valoración e exploración funcional da audición e prevención da perda auditiva.
  • Servizo de estimulación da memoria: Un profesional realizará unha valoración cognitiva e achegará as pautas desde unha perspectiva terapéutica de como previr e aminorar un deterioro, en caso de habelo

Destinatarios/as: Persoas maiores de 55 anos, con cita previa e de xeito gratuíto

Lugar: Diante do polideportivo municipal/campo de fútbol

Cita previa obrigatoria:

Teléfonos: 622 748 283 - 623 546 992