ANDAINAS 2017

15-03-2017

O vindeiro 1 de abril arranca unha nova edición de Andainas pola Costa da Morte.

ANDAINAS:

• 1 de abril: Dumbría
  • 8 de abril: Cee
  • 22 de abril: Ponteceso
  • 6 de maio: Camariñas
  • 13 de maio: Muxía
  • 20 de maio: Corcubión e Fisterra
  • 3 de xuño: Vimianzo
  • 10 de xuño: Mazaricos

DISTANCIAS E HORARIOS:

-As distancias das rutas poderán variar entre os 10 e os 15Km.

-A organización poderá modificar o percorrido previsto se o estima oportuno

-As andainas comezarán ás 10:00 am. e rematarán entre as 13:00 e as 14:00 pm. dependendo do traxecto.

INSCRICIÓNS:

-Para participar no programa de andainas debes inscribirte no teu concello. No caso de non pertencer a ningún dos concellos organizadores, poderás inscribirte en calquera deles.

-Poderán participar nenos/as a partir de 7 anos, acompañados dun adulto responsable (ata 16 anos) e os pais deberán asinar unha autorización

-O prazo de inscrición rematará o xoves previo á realización da actividade.

-Todos os participantes estarán cubertos por un seguro de accidentes.

BUSES:

-Cada concello fretará un autobús para o desprazamento dos participantes, sempre que haxa un mínimo de 15 inscritos. En caso contrario os participantes deberán desprazarse pola súa conta ata o punto de partida da ruta.

Máis información no departamento de deportes do Concello de Fisterra ou no tlf:981740001